BASES CONCURS FOTOGRAFIA FESTES DE RENAU 2019

BASES CONCURS FOTOGRAFIA A INSTAGRAM i TWITTER

FESTA MAJOR 2019 RENAU

1. Objecte;

El concurs fotogràfic consisteix en la publicació de fotografies que donin a conèixer les festa Major de Renau d’aquest any 2019, amb l’etiqueta #FMRenau2019 a les xarxes socials Instagram i Twitter.

Un jurat triarà les dues fotografies que consideri millor en termes de qualitat artística, originalitat, valor a les festes i tradicions, i essència de la foto, que ajudi a captar els moments viscuts aquesta festa major, i les premiarà segons estableixen aquestes bases. Les fotografies hauran d’estar fetes a la Festa Major d’estiu, d’aquest any 2019.

1. Terminis

El concurs s’iniciarà a partir del moment d’inici de la festa, dijous 18 de juliol de 2019 i finalitzarà el diumenge 21 de juliol a les 00:00h.

No s’admetran a concurs fotografies publicades més enllà de l’hora de finalització del concurs.

1. Participants;

Qualsevol persona física de 14 anys o més. En els cas de persones menors de 18 anys, el fet de participar en el concurs implica que tenen el consentiment per fer-ho dels seus pares o tutors.

1. Temàtica;

Relacionada amb les festes de Renau 2019, que ajudi a captar els moments viscuts d’aquesta festa major.

1. Forma de participació

Per participar en el concurs s’haurà de tenir compte a Instagram (@ajuntamentderenau) o Twitter (@AjuntamentRenau), i nomenar el compte de l’ajuntament. I respectar  les condicions de les xarxes socials (http://instagram.com/legal/terms/ i https://twitter.com/es/tos

Els participants hauran de:

• Realitzar una fotografia de qualsevol activitat realitzada a les festes de Renau 2019.

• Posar un títol a la fotografia, preferiblement identificatiu del lloc, paisatge i/o l’acció fotografiada.

• Etiquetar la fotografia amb l’etiqueta o hashtag #FMRenau2019, sense perjudici d’altres etiquetes que l’autor de la fotografia vulgui incloure.

• Fer un comentari amb una menció del compte a Instagram/Twitter de @ajuntamentderenau.

• Publicar la foto a la xarxa socialmitjançant el seu usuari. El fet d’etiquetar la foto amb l’etiqueta o hashtag #FMRenau2019 implica l’acceptació d'aquestes bases. No existeix limitació a la quantitat de fotografies per participant i no es tindran en compte les valoracions d’altres usuaris sobre les fotografies que hi participin. L’Ajuntament de Renau podrà pujar durant el concurs a les seves pàgines a Internet les fotografies que creguin oportunes per promoure el concurs.

1. Característiques de les fotografies

Els participants, pel fet de participar, declaren sota la seva responsabilitat que cada imatge;

• Ha estat feta a la Festa Major de Renau de 2019.

• Ha estat feta pel participant i es una obra original seva.

• No té cap contingut ni material obscè, sexualment explícit, violent, ofensiu, incendiari o difamatori.

• Ha obtingut les autoritzacions legalment necessàries de les persones i entitats que hi puguin aparèixer.

El comitè organitzador tindrà la facultat de rebutjar les fotografies i els missatges que incompleixin les característiques anteriors, així com aquelles que siguin discriminatòries per raó de naixement, raça, sexe, religió, opinió o qualsevol altra condició o circumstància personal o social.

1. Premis

El jurat triarà dues fotografies a les quals, correspondran;

Primer premi;

Segon premi;

1. Condicions de participació

Podran participar en el concurs fotogràfic qualsevol persona física de 14 anys o més.

1. Jurat

El jurat tindrà la facultat de rebutjar i excloure del concurs les fotografies i els missatges que incompleixin els requisits i les condicions establerts en aquestes bases. El jurat està format pels regidors de l’ajuntament.  El jurat tindrà la facultat de triar la fotografia guanyadora.